موزیلاگ | وبلاگ موزیک | وبلاگ آهنگ

موزیلاگ
موزیلاگ | وبلاگ موزیک | وبلاگ آهنگ

وبلاگ موزیلاگ قدیمی ترین وبلاگ موزیک و بهترین وبلاگ آهنگ در ایران است.وبلاگ موزیک,وبلاگ آهنگ,موزیلاگ,موزیک,آهنگ,وبلاگ موسیقی.

تبلیغات
کانال هوادارن پرواز همای
طبقه بندی موضوعی

سینا سرلک - وقت آن شد



دانلود نسخه کامل


دانلود



متن آهنگ


وقت آن شد که دلم را بگذارم بروم
با تو او را تک وتنها بگذارم بروم
به کجا می شود از معرکه عشق گریخت
گیرم امروز از اینجا بگذارم بروم
سرنوشت من مجنون هم از اول این بود
سر دیوانه به صحرا بگذارم بروم
با جنون قلم و لرزش دستم چه کنم
فرض کن روی دلم پا بگذارم بروم
از تمنای لبت با عطشی آمده ام
قایقم را لب دریا بگذارم بروم

سالها گوشه چشم تو بلاتکلیفم

یا بفرما نظر ی یا بگذارم بروم
من تو را با خود زیبای تو در آینه ات
بهتر آنست که تنها بگذارم بروم
همه ی سهم من از عشق همین شد که گلی
گوشه خاطره ات جا بگذارم بروم

نظرات  (۸)

باعرض سلام خسته نباشی واقعا اهنگ نابیه لطفا اهنگ تاخر توسایت واسه دانلود قراربدین ممنون سپاس.
پاسخ:
بله چشم حتما
باعرض سلام خسته نباشی واقعا اهنگ نابیه لطفا اهنگ تاخر توسایت واسه دانلود قراربدین ممنون سپاس.
چرااهنگ نصفه خونده میشه
پاسخ:
نسخه در دسترس همینه متاسفانه (:
خوب بود
پاسخ:
موفق باشید (:
کاملو بذاری خواهشا

پاسخ:
نسخه کاملشو هر وقت گذاشتن چشم حتما میذارم
شعرش مغز داره!!!
پاسخ:
نداره ؟؟؟ !!!
آهنگ زیبایی بود ممنون
پاسخ:
قربونت عزیز ((:
  • جناب منزوی
  • زنگ خور موبایلم شد :)
    پاسخ:
    موفق باشید ((:
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">